2018. július 29., vasárnap

GoPro Hero Black 5 akciókamera sok kiegészítővel eladó - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó egy igen nagy becsben tartott GoPro Hero Black 5-ös akciókamera számos tartozékkal. Szerettem, imádtam, de alapvetően nem használtam ki annyira, amennyire szerettem volna, annál pedig drágább, hogy csak úgy tartogassam a videós eszköztáramban. Extrém körülményeknek gyakorlatilag nem is tettem ki. Mintha új lenne.
A következő tartozékok vannak hozzá:
- Fekete színű merev vázas táska, rekesszel több kiegészítő számára
- Mindenféle felületre rögzíthető pók állvány
- Számos szabvány csavaros adapter, amikkel bármilyen állványra és egyébre rögzíthető
- Fejpántos adapter
- Ruhára – táskára csíptethető adapter
- Pár darab felragasztható rögzítő
- Három 16 és egy 32 gb-s microSD
- Egy darab vízben is használható nyél, üreges belsővel és búvárpisztoly
- Gyári felrögzítő keret
- Több fajta mobiltelefon stabilizátorhoz használható adapter (pl Dji Osmi mobil 1-2-höz, Zhiyun-hoz és így tovább)
A teljes szett csak egyben eladó. Sajnálom.
Alapvetően liciten kívánom eladni. Persze van az az összeg, amiért azt mondom, hogy most azonnal eladom. Hisz ez a kérdés gyakran felmerül az aukciók során.
Bármilyen kérdés merülne fel, állok rendelkezésre. Budapesten személyesen is átvehető.
Jó és eredményes licitálást kívánok!

Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2018-08-12 12:12 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése