2020. április 28., kedd

Takashi Kako: Klee. Japán Bakelit LP. - Jelenlegi ára: 1 Ft


Többnyire a 30-40 évvel ezelőtti gyűjteményemet adom el, mivel nem lett újra lemezjátszóm, ahogy terveztem. Az elmúlt időben függőlegesen tároltam, igyekeztem óvni, de külsőleg azért megmutatkozik ez elmúlt idő. Annak idején nagyon háklis voltam a lemezek kezelésére és lejátszására, kizárólag szakszerűen húztam ki a tokból, s tettem vissza. Így karcolásoktól mentes. A korhoz képest igen jó minőségű japán berendezéseim voltak. Most minden egyes lemezt egyenként külsőleg ellenőriztem, hogy nem látok-e sérülést. Kipróbálni nem tudtam. Így garantálni nem tudom a minőséget, de külsőleg mindenképpen irigylésre méltók a barázdák. (Ahol nem, ott jelzem! ) Kérdésekre lassan tudok válaszolni, mert nem a lakásomban vannak. Preferálnám a személyes átvételt, ez esetben a fizetés készpénz. Csomagküldés kizárólag DPD-vel, s kizárólag címre szálltva, mert erre van szerződésem. Ebben az esetben a fizetés előre utalás.
A vevő jelentkezésére egy hetet tudok várni a leütés után, máskülönben újra indítom a licitet. Köszönöm.
A jelenlegi lemez:
Takashi Kako: Klee. Japán zeneszerző művei zongorára. 1988-as japán kiadás. Nagyon szép, megnyugtató zene.
 


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2020-04-28 19:01 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése