2021. január 25., hétfő

MEROX PROFI racsnis menetfúró hajtókar irányváltóval M 3-10 mm 85 mm Német ÚJ - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

- Eladó egy MEROX PROFI racsnis menetfúró hajtókar irányváltóval M 3-10 mm 85 mm
 Minőségi Német szerszám 10 év gyártói garancia jótálja minőségét.
DIN ISO 13 szabvány
Mivel vonzódom az újdonságokért és praktikus dolgokért ezért vettem.
A szerszámot én hoztam Ausztriából, de mivel én nem barkácsolok, így felkínálom hasznosításra.
- a szerkezet tokmányába 3-10 mm menetfúró rögzíthető
- 3 állású racsni jobb-bal-fix állás
- hajtószár kivehető
- menet mentes fokozat
- tokmányba rögzítés önzáró kónusszal
- ipari minőség, profi használatra
-  furat sűlyesztő, sorjázó marró fej is helyezhető bele
Lásd a fotókat
Bármilyen módon postázom
https: //webshop. intofacom. hu/fureszeles-furas-vagas-96/menetfuro-racsni-m-12-menetig-elettartam-4307

Jelenlegi ára: 4 500 Ft
Az aukció vége: 2021-01-25 17:33 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése